Praga S5T - 3 SUPER
Svou S pětku jsem zakoupil v červnu 2009 v Polubném u Kořenova, kde pracovala na stavbě rodinného domku.
Vozidlo jsme přitáhli s bratrem na tyči za Pragou V3S a po cestě jsme ve Vysokém nad Jizerou dostali blokovou pokutu 2000 Kč, za to že byla S pětka vyřazena z registru vozidel. Její cena i s náhradními díly byla 13 000 Kč.
Bohužel má shnilé přední blatníky, pošlapanou budku řidiče a vyskakují rychlosti v převodovce. Po shánění předních blatníků, převodovky, plášťů a dalších náhradních dílů jsem se rozhodl pro koupi ještě jednoho vozu.
Druhá S pětka pocházela z Lysé nad Labem a měla perfektní budku, ucházející blatníky a podvozek v dobrém stavu, ale totálně prohnilý rám sklopky a bohužel v ní byl nepůvodní motor z V3esky. Jejím dalším kladem byly platné doklady. Tento vůz jsem na podzim roku 2011 rozebral, nechal si z ní kabinu, všechny díly podvozku a hlavně funkční převodovku. V současné době je auto schované pod střechou a čeká až na něj jednou přijde řada.