Škoda 706 RTD
Je začátek roku 2014 a já jsem se rozhodl zakoupit další nákladní vůz do sbírky. Sháním Tatru 813, 128 nebo Barču. Nabídek na Tatry je až nečekaně hodně, na Barču žádná.
Nabízené Stodvacetosmičky jsou mimo mé finanční možnosti, tak i většina Osmsettřináctek.
Na konec se jedeme s Bohunkou podívat na mostovku do Prahy. Auto mě totálně neoslovilo a tak se s majitelem nedohodneme.
Zároveň přichází nabídka známého na Škodu 706 RTD. Vyrazíme se na něj podívat, auto je kompletní cena slušná a dostaneme k němu kompletní kabinu z Hasičského auta, která je netknutá. Na místě se dohodneme a začneme plánovat přepravu.
Po příjezdu domů zjišťuji na internetu z technických parametrů, že poloměr zatáčení tohoto dlouhého RŤáka je za hranicí možností našeho současného vjezdu k domu.
Co teď? Domlouvám se s bráchou a ten mi vychází vstříc a auto můžeme uskladnit u něj. Na autě plánujeme vyměnit shnilou kabinu a až brácha dostaví dům, tak ho zrenovovat.
V dubnu 2015 máme trochu času, tak jsme se pustili do výměny kabiny. Ostatní musí zatím počkat.